Pochvalu uděluji Péťovi, který se velmi výrazně zasnažil a odvedl na domácím cvičení spoustu práce!
Začátek naší páteční dvouhodinovky mu ovšem zkazili ostatní. Přestože šlo již o dodělávku úkolu z minulého týdne, NIKDO se tomu nevěnoval. Omluven je Vojta, který chybí.
Táda: list s úkolem zapomněl ve škole. Správně postupoval tím, že si ho chtěl stáhnout na zde blogu, ale stáhl si úplně něco jiného. Beru to jako nedostatečnou přípravu ne v tom, že se spletl, ale v tom, že si po příchodu domů vůbec nepamatoval, na čem jsme dělali ve škole - protože jsme ten úkol již předem načali. Kdyby si pamatoval, na jakém článku začal pracovat, bylo by mu jasné, že si vytiskl něco úplně jiného. Proto mě to mrzí, přestože uznávám, že aspoň nějakou aktivitu vyvinul. Je to totiž pro mě nepříznivý signál, že si domů zřejmě z hodiny nic neodnesl v hlavě - a upřímně moc nevím, co s tím mám dělat.
Kiki - neudělala vůbec nic. Z její "omluvy" vyplynulo, že chtěla úkol dělat dnes ráno (připomínám, že na to měla čas již od minulého týdne!!!).
Fanda - také se úkolu doma nevěnoval, snažil se něco dělat před začátkem hodiny.
Všichni kromě Péti tedy předvedli dost otřesný přístup. Práce s druhým stupněm pro mě přestává být příjemná. Nad dalším postupem s dětmi diskutujeme, pokud se ale nepodaří najít nějaké řešení, nevidím to s angličtinou moc dobře.
Nový úkol ke stažení zde. Komu zbyly věty, které jsme tvořili podle videa, musí jesamozřejmě dodělat.
Žádné komentáře:
Okomentovat